Live within your means and you will be alright

Cakap je tu takbrasa ikhlas pun.
PM tak payah kot nak nasihatkan rakyat. rasanya dia boleh terangkan apa langkah kerajaan sekarang untuk mengatasi cabaran kenaikan harga barang, harga rumah yang mahal, tiadanya hartanah mampu milik, isu2 pendidikan, isu2 kejatuhan nilai ringgit, hutang 1MDB dan isu2 lain yang beratur panjang tunggu penyelesaian. tak perlu nak nasihatkan rakyat, kitorang ada mak bapak yang lebih memahami. aku tak kisahpun ko makan apa janji bukan aku yang bayarkan (haha). aku tengok pm ni tak bijak2 dari sebelum kangkung sampailah sekarang. orang macam ni ke nak kita jadikan pm lagi? mana 11 hadiah tu, dah takde kan... kalau sorok sorok, diam diam mcm ni ha dia pandai. kalau nak cakap benda ilmiah dan yang berkaitan nampak masih tak berilmu lagi.

Comments