apa yang aku rasa aku nak sekarang
tak berapa tahun lagi
aku dah tak perlu
masa badan dah tak daya
kesihatan menurun
otak tak berapa ingat
mata tak berapa nampak
masa tu macam mana nak capai dah
ikutlah ...

Depan orang aku cakap semua yang aku buat ni untuk kepentingan diorang
Dalam hati aku
Aku buat semua ni untuk jaga perut aku sendiri

Promosi PetPet Anda Adalah Pemenang, Everyone Is A Winner 😍

Masa belek lampin pakai buang anak tiba-tiba ternampak benda ni.

Tengok seklali imbas tarikh pada pembungkus macam dah lepas. Hm... down sikit. Tapi cari jugalah kad yang dikatakan terdapat dalam pembungkus.
okey dah jumpa dan yay maaih boleh ditebus sehingga bulan Julai yang akan datang. Apalagi, imbaslah kod QR untuk ke tapak web. Isi dulu nombor siri yang dicetak di atas kad tadi.
Yay dapat 1 barang. Kira cabutan bertuahlah ni. Dah menang bolehlah isi borang untuk maklumat penghantaran. Hadiah akan sampai dalam tempoh 3 minggu.
terima kasih Petpet 👍💖

I really want to be somewhere
But it seems like I cannot fit anywhere
Life sucks as such

Guru besar yang kelihatan jahil

Suatu harapan yang berbentuk arahan.
Seorang guru macam aku mengajar 9 kelas. Satu kelas purata 36 orang. Satu matapelajaran ada dua set kertas nak tanda dan dijumlahkan.
Peperiksaan dijangka ditadbir pada 28 Mei hingga 1 Jun. tarikh cuti raya ni bila, 9 Jun kan? Jadi guru besar berharap guru2 memenuhi arahan untuk siap masuk markah ke saps bagi 36x9 set markah dalam tempoh 9 hari.
Guru besar should work his Maths out before posting this instruction. Have a good day.