Alhamdulillah (untuk hari yang cerah)

5:09 pm

Cuti cuti sekolah ni acik duk umah. Bangun pagi pagi dah boleh basuh baju. Tambahan pula hari panas pukul 11 dah kering lepas tu boleh ajak anak tido kejap kuahaha :) Dua hari ni panas sampai ke petang. Tadi pukul 2 baru teringat nak cuci cadar tebal Piah semalam terbese sikit pun takde masalah dah kering pun alhamdulillah. Dan dalam cuaca elok macam ni tak perlu nak bergegas pergi ambil anak dari tadika. Lebih mudah vannya bawakan pulang. Kalau hari hujan tu memang lambat sikit si anak sampai. Pemandu van pun akan lambat pulang juga, jadi kalau dapat memang elok kita turut dia pulang dari tadika pada hari hujan, sama sama memudahkan.

You Might Also Like

0 says