macam tu lah...

4:44 pm

tengoklah nanti bulan puasa bila pasar ramadan dibuka merata-rata, yang nak membeli pun akan letak kereta merata-rata sampai menyusahkan orang nak lalu dan sesak berbatu-batu jauh. yang nak buka pasar ramadan tu nanti tengok2lah kalau takde tempat letak kereta yang sesuai atau mencukupi janganlah nak buka2 pasar ramadan tu buat kena carut. kawasan semenyih ni besok mesti buka yang dekat dengan Tesco Semenyih tu orang yang membeli akan letak kereta di jalan besar sampai tutup satu lorong. berhentilah menyusahkan orang. daripada kita dapat pahal beribadat dapat lagi dosa pulak.

You Might Also Like

0 says