3:27 pm

Al Quran baiklah dibaca dan didalami, janganlah gunakan sekadar simbol saja. Tambahan pula diserah dengan keris, seolah olah agama Islam dan Melayu ni bersimbolkan keganasan. Boleh guna kain songket kot, lambang kehalusan. Selama ni pun perjuangan UMNO digembar gemburkan berasaskan perbincangan jadi simbol keris tu tak perlulah. Sekadar nak tunjuk.nampak berani, tapi bukan boleh berani sangat. Mungkin boleh letak mikrofon atau pembesar suara sebagai ganti sebab banyak bercakap action lambat... Pandai je lah aku kuikuikui...

You Might Also Like

0 says