Siapa makan cili dah tentu rasa pedasnya nak nak kalau dah makan banyak cili

12:36 pm

Huhu haha... sebenarnya kan, tak tau nak gelak ke nak nangis dengan aksi jenaka neh. Kelakar seram kut bak kata kawan aku kat sekolah lama dulu... bah haha

Ni la samdol yang kelakar habis tu. Tak pasti pulak di mana berlakunya aktiviti lawak jenakanya tu. Di mana ye?
Inilah jenakanya. Lawak, kan? Cuma orang kata kasar sikit, tapi tak dinafikan lawak.
Ini pulak lagi samdol. Jasa apa hah, aku tak ingatlah. Yang terkesan di hati aku ialah
1.harga rumah mencanak naik.
2.harga barang naik tak ingat.
3.nilai ringgit jatuh merudum.
4.selalu berada di luar negara dan lambat pulang melawat rakyat yang dilanda musibah.
5.menimbulkan polemik perkauman (seperti apa Cina mau?)
6.membariskan para samdol yang lain dalam kabinet untuk menyokong diri sendiri yang samdol.
You should ban yourself from going anywhere or do anything, and once for all stop the nonsense that you Najib Razak caused on Malaysians because not every one of us like your act of samdol. This guy's act is nust on you, and not Malaysia. Memang padanle dengan muka awak.

You Might Also Like

0 says