Status whatsapp

9:10 pm

ni bukan status wasep aku (terpulangle nak caye ke idak hehe...). Untuk apa ek letak status sebegini? Aku cuma terbaca sikit pas tu aku bacele sumenye. Tak taulah geram kat sape tu, atau lupe nak ubah status dah masuk bulan 5 nih.
Em nkorang pun tak payahle letak status camtu, letak le status cam aku
sila sms atau tepon terus sebab wasep ni kasual saja
ha... tak kisahle, wasep korang pun, terpulanglah, aku cakap je, jgn marah, kalau marah akan dijual seluruhnya- 25%! hehe...

You Might Also Like

0 says