Fuh boleh percaya, memang boleh percaya

11:15 am

Ni ha, PM nkorang ni boleh bayar empat belas juta dolar kepada syarikat tekstil Jakel. Pendek kata belanja 14 juta dolar beli baju weh! Aku nak beli baju RM14.00 untuk anak pun kena tengok dompet dulu. Ini pasti rembat mana berkenan harga belakang kira sebab apa nak risau guna duit rakyat untuk bayar keperluan sendiri. Beri bantuan kepada rakyat ciput je, itupun berkira. Diri sendiri dah kaya, legasi bapalah katakan, tapi menagih bantuan mengalahkan asnaf yang layak.
Dato' Seri, it is obvious that you have never walk your talk, and yet you continue on with your bull crap. Cepatlah #undurnajib kalau masih ada rasa malu lagi. (Tapi aku nampak nko mang dah tak tau malu dah Ajigor).

You Might Also Like

0 says