Susulan daripada kisah APC Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2015

9:18 pm

Menurut gambar berikut, bayaran RM45.00 telah dipersetujui untuk diminta daripada para penerima APC untuk tujuan ambil gambar dan pengurusan majlis. Ambil gambar macam graduasilah tu. Untuk pengetahuan nkorang, aku takde pun ambik gambar graduasi. Yang penting sijil yang aku dapat. Sekarang nkorang paksa pulak aku ambil gambar macam tu. Pengurusan majlis pulak macam aku cakap, buat majlis untuk aku tapi aku yang dapat bil. Aku balik bayar untuk majlis yang nkorang atur kononnya untuk aku. So VIP nkorang nanti ada bayar tak, atau dah dikira sekali dalam apa yang aku bayar tu? Whatever la, kan, bukan nkorang yang dapat APC, aku yamg dapat, kan?
Kalau nkorang tanya aku nak bayar ke tidak, dah tentu aku tak setuju. Aku tak paham kenapa nkorang yang bincang dan setuju pasal bayaran tu, aku pulak yang kena bayar. WTH la kan, aku yang kena bayar nkorang apa kisah.
So much for quality performance!

Kisah apc seterusnya 

You Might Also Like

0 says