6:02 pm

Tahun lepas ada gak tanya nak kek ke tidak. Tahun ni mesej kat aku smiley kek aje. Dahlah lewat.
Ni lah kayu pengukur layanan pada aku pada masa akan datang. Sekadar nak beritahu kat aku "ye aku ingat, so? Dah, dah move on."
Aku bukan harap sangat, tapi dalam hidup aku sekarang macam takde harapan. Kalau benda ringkas pun kita dapat cara cikai, tak payah sembang pasal pengorbanan dan lain2nyalah.

You Might Also Like

0 says